Tutaj możesz zobaczyć wszystkich uczestników Twojego kursu.

Moje produkty - wybierz, którego produktu uczestników chcesz zobaczyć

Pokaż użytkowników którzy nie byli aktywnie przez więcej niż - tutaj możesz wybrać aktywnych użytkowników. Jeśli np. wybierzesz 6 dni, wtedy wyświetli Ci się lista użytkowników, którzy nie zalogowali się do Twojego produktu w czasie dłuższym niż 6 dni.

Przykład: Jeśli mam dzisiaj piątek i wybiorę opcję 2 dni, wtedy wyświetlą mi się wszyscy użytkownicy, którzy nie zalogowali się od środy. Czyli są nieaktywni dłużej niż 2 dni na swoim koncie.

Lista użytkowników:

  • Mniej szczegółowo - w tej opcji będą wyświetlana informacje o użytkowniku takie jak:
    • Imię
    • Nazwisko
    • Mail
    • Miasto
    • Kraj
    • Ostatni dostęp
    • Czas dostępu
  • Bardziej szczegółowo - w tej opcji będą wyświetlana informacje o użytkowniku takie jak:
    • Imię
    • Nazwisko
    • Mail
    • Miasto Sam wpisuje
    • Kraj
    • Ostatni dostęp ile czasu temu się logował do kursu?
    • Czas dostępu
    • Blogi - blog tego użytkownika
    • Aktywność - log aktywności w Twoim kursie
    • Wypisz się z produktu - wypisujesz tego użytkownika z tego produktu. Ten użytkownik nie będzie już miał dostępu do Twojego produktu.
  • Bieżące uprawnienia - użytkowników z jakimi uprawnieniami chcesz zobaczyć

 

Lista uczestników z informacjami o nich

 

Opcje:

  • wybierz wszystko - zaznacz wszystkich użytkowników
  • odznacz wszystko - odznacz wszystkich użytkowników
  • zaznaczonych użytkowników - wybierz co chcesz zrobić z zaznaczonymi użytkownikami
    • dodaj / wyślij wiadomość - możesz wysłać wiadomość do zaznaczonych użytkowników (prywatna wiadomość w ekademii)
    • wydłuż czas dostępu - możesz wydłużyć czas dostępu do kursu dla zaznaczonych użytkowników. Czas możesz wydłużyć maksymalnie o rok - możesz zrobić to wielokrotnie.
  • Pobierz jako - tutaj możesz wybrać w jakim formacie chcesz pobrać listę zaznaczonych użytkowników. Opcja "e-maile" pobiera same e-maile zaznaczonych użytkowników (przydatne do np. tworzenia grup niestandardowych odbiorców na Facebooku lub nowej listy mailingowej)