Co zrobić kiedy jesteś zalogowany na swoje konto ale, w zakładce "moje produkty" nie widzisz zakupionych przez siebie produktów?
Sytuacja 1 - upewnij się czy jesteś zalogowany na odpowiednim koncie
Kiedy jesteś zalogowany na platformie:
1. Przejdź do informacji o swoim koncie klikając miniaturkę użytkownika w prawym górnym rogu.
![](/custom/pomoc/Pomoc_ekademia_-_nie_widze_zakupinych_produktow_1.png)
2. Upewnij się czy adres email tego konta jest taki sam jak adres email podany podczas składania zamówienia.
![](/custom/pomoc/Pomoc_ekademia_-_nie_widze_zakupinych_produktow_2.png)
Jeśli adres email jest inny, oznacza to, że jesteś zalogowany na innym koncie. Aby mieć dostęp do zakupionych produktów, zaloguj się na odpowiednie konto.
Sytuacja 2 - literówka w adresie email podczas składania zamówienia
Możliwe, że podczas składania zamówienia wystąpiła literówka w adresie email. Przez to nie otrzymałeś informacji dotyczących płatności, maila z danymi do zalogowania się na konto ani informacji o zakupionym produkcie.
W takiej sytuacji napisz do nas. W wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia abyśmy mogli je znaleźć. Wiadomość wyślij na biuro@imple.pl.