Sprawdź czy sprzedaż Twojego kursu spada, maleje lub poznaj jego sezonowość, żeby sprzedawać skuteczniej.

Dane produktu - wybierz produkt, którego historię chcesz sprawdzić

  • produkt - wybierz produkt z listy, którego historię zamówień chcesz sprawdzić. Jeśli chcesz sprawdzić ogólną historię zamówień wszystkich produktów wybierz opcję "WSZYSTKIE KURSY"
  • typ - wybierz typ produktu, którego ranking chcesz sprawdzić (jeśli chcesz sprawdzić, który z ebooków, kursów itp. najlepiej się sprzedaje)
    • kurs - kurs online
    • ebook
    • serwis - co to jest?
    • artykuł
    • książka
    • cd
    • dvd
    • konferencja
    • szkolenie
    • usługa

Dane zamówienia - jeśli szukasz konkretnego zamówienia wpisz tutaj dane tego zamówienia

  • wybierz jakich zamówień szukasz
    • opłacone i nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień opłaconych jak i nie opłaconych
    • opłacone - wybierz jeśli szukasz tylko zamówień opłaconych
    • nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień tylko nieopłaconych
  • data - wybierz czy chcesz poszukać zamówień po dacie zamówienia czy opłacenia
    • data zamówienia - pokażą Ci się zamówienia, które zostały złożone w podanym poniżej przedziale czasowym
    • data opłacenia - pokażą Ci się zamówienia, które użytkownicy opłacili w podanym poniżej przedziale czasowym
  • Miasto - wpisz miejscowość osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
  • Ulica - wpisz ulicę osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
  • kupon - kupon jaki został użyty do zamówienia

Dane kampanii - jeśli korzystałeś z google tag manager lub linków z utm możesz tutaj wyszukać zamówienia po parametrach, które te linki przekazały do ekademii

Po prawej stronie od niebieskiego przycisku z napisem "pokaż rankingi" znajdziesz przyciski:

  • drukuj - coś tu chyba jest nie tak - po kliknięciu przeniosło mnie do strony "rankingi" ale bez kontenera - było to na całą szerokość
  • historia - zostaniesz przeniesiony do historii zamówień

Podsumowanie - tutaj znajdziesz ogólną informację o tym ile było zamówień, na ile sztuk oraz kwota przychodu ze wszystkich zamówień

Produkty - stąd dowiesz się, który z produktów uzyskał największy przychód (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk)

Typ produktu - stąd dowiesz się jak typ produktów uzyskał największy przychód (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk)

Użytkownik Ekademii - stąd dowiesz się jaka ilość zamawiających to nowi użytkownicy Ekademii i jaka ilość to użytkownicy, którzy mieli już konto w Ekademii (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk). (nowy w sensie dołączył do ekademii czy wcześniej nie zamawiał produktów u tego organizatora kursu)

Dzień - tutaj znajdziesz informację o tym, którego dnia Twoi klienci złożyli najwięcej zamówień (suma przychodu zamówień, ilość zamówień, ilość sztuk)

Godzina - tutaj znajdziesz informację, o której godzinie Twoi klienci złożyli najwięcej zamówień (suma przychodu zamówień, ilość zamówień, ilość sztuk)

Miasto - tutaj znajdziesz informacje o tym, z którego miasta użytkownicy złożyli najwięcej zamówień (miasto podane podczas składania zamówienia lub przypisane do konta) (suma przychodu, ilość zamówień, ilość sztuk)

utm_source - tutaj znajdziesz informację o tym skąd klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakiej strony lub linku - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)

utm_campaing - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiej kampanii klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakich reklam - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)

utm_medium - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiego medium klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakiego sposobu komunikacji z nimi jak mail, facebook itp. - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)

utm_comtent - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiej treści klienci przyszli i dokonali zakupu (przydatne przy testach A/B, jeśli masz kilka ofert lub linków z tej samej strony oferty możesz dzięki utm_content określi w który z kolei przycisk najczęściej klikają klienci)

Cena produktu - tutaj znajdziesz informacje o tym, w jakich ilościach sprzedaje się produkt z konkretną ceną (dzięki temu wiesz z jakich produktów masz większy przychód, masowych z niską ceną czy bardziej indywidualnych z wysoką ceną)

Sztuk produktu - tego nie ogarniam, co to przestawia, sztuki czego?