Dzięki temu jedna oferta może obsługiwać wiele różnych produktów ORAZ możliwa jest personalizacja oferty danymi Klienta
Dzięki temu jedna oferta może obsługiwać wiele różnych produktów ORAZ możliwa jest personalizacja oferty danymi Klienta
Publikowanie memo na blogu Ekademii to czysta przyjemność. 3 minuty i coś takiego: zamienia się w
Od dzisiaj możesz za pomocą API zmienić również status subskrybenta na KONIEC (czyli zakończenie kolejki autorespondera).
impleOTO to unikalne narzędzie do tworzenia jednorazowych ofert - bardzo skutecznej techniki zwiększającej wartość Klienta. Zobacz dokładniejsze omówienie:
Dodaliśmy kolejną z oczekiwanych opcji: możliwość śledzenia 9 linków a mailingach i multimailingach (wcześniej były to 3 linki).
Dodaliśmy oczekiwaną przez Was możliwość wykluczania listy adresów e-mail z multimailingów - taka opcja istniała już w przypadku pojedynczych mailingów.
Zarządzanie promocją obejmującą wiele produktów może być albo upierdliwe, albo łatwe. Bez dedykowanych rozwiązań jest upierdliwe, bo trzeba ręcznie edytować wiele miejsc. Nie w przypadku Ekademii.