Jak za pomocą FreeBot.pl realizować funkcję przypominania o płatności? Przydałoby się jakoś obejść wymuszenie Double Opt-in.
Wiem, że to jest problem akurat w przypadku obsługi zamówień. Co innego z klientami. Jeżeli klient kupi, to jest większe prawdopodobieństwo, że będzie chciał potwierdzić, np., jeżeli obiecano mu jakieś bonusy. Problem jednak jest z klientami, którzy składają zamówienie i chcemy ich wpisać na listę, żeby przypominać im płatności a oni dostają prośbę o potwierdzenie.
Jednym rozwiązaniem jest nazwanie takiej listy „Ważne informacje o Twoim zamówieniu” czy coś w tym stylu. To zasugeruje klientowi, że warto rzeczywiście to potwierdzić.
Jeżeli chodzi o obejście wymuszenia Double Opt-in jest z tym problem. Części z Was mogę ufać, że rzeczywiście będziecie to robili legalnie i wpisywali na listę osoby, które rzeczywiście się na to zgodziły. Przy 10tyś kont jest jednak niemożliwe kontrolowanie tego i na pewno się pojawią ludzie, którzy będą tego nadużywali do wpisywania na listę adresów znalezionych na stronach www.
Musicie zrozumieć, że jeżeli kilku spamerów zacznie nadużywać tej metody i IP Freebota zostanie zablokowany przez providerów, portale itd.. Wtedy maile wszystkich użytkowników nie będą dochodziły.
Wyższym dobrem jest to, żeby maile dochodziły niż ułatwienia tego typu. Ogólnie, jest to problem, o którym wiem i nad którym się zastanawiam.