Piotr Majewski
Kilka miesięcy temu - w ramach projektu konsultacyjnego na kilkaset tysięcy złotych - wynegocjowałem dla mojego Klienta umowę JV (o współpracy z inną firmą).

Zasugerowałem kompletnie nowy podział pieniędzy. Dzięki niemu każdemu z partnerów opłaca się kontynuować współpracę nawet, gdy jeden z nich przestanie robić marketing. Wiele lat temu nauczyłem się
(tracą przy okazji własne pieniądze), jak ważny jest tego typu podział w JV.

Wydający się (niesłusznie) na uczciwy podział 50/50 zmieniłem na coś, z czym uczciwy partner nie ma powodu walczyć. I żaden nie walczył, gdy zrozumieli wszystkie szczegóły.

Nazywam taki podział: "The ForPro Split", ponieważ podział taki jest "Zawsze Opłacalny" (FORever PROfitable) i "Dla Profesjonalistów" ("FOR PROfessionals").

Efekt? W pierwszych 2 miesiącach współpracy, ta konkretna zmiana, dała mojemu Klientowi dodatkowy dochód równoważny 1/4 tego, co wydał na współpracę ze mną. Nie teoretyczny - mówimy o dodatkowych pieniądzach na jego koncie bankowym.

W pierwszym roku współpracy ta zmiana wygeneruje mu więcej pieniędzy niż cała inwestycja w moją pracę. A wynegocjowanie tej zmiany zajęło 1% opłaconych godzin. Mógłbym policzyć 100 tysięcy za wynegocjowanie tych warunków i nadal byłaby to genialna inwestycja dla Klienta.

Resztę czasu poświęciłem na Separację Klienta od działań operacyjnych i przygotowywanie jego biznesu na Skalowanie.

Mało tego. Druga strona JV jest chętna do pełnego zaangażowania w marketing widząc dotychczasowe rezultaty i co może dzięki temu zyskać. Wie, że układ jest uczciwy i zabezpiecza jego interesy tak samo, jak mojego Klienta - a IMO tylko takie układy są trwałe.

Nie umawiaj się na proste 50/50. Policz wszystko i pomyśl, jak współpraca może wyglądać w przyszłości... albo zapłać komuś doświadczonemu, kto zrobi to za Ciebie Puszczenie oczka
pokaż więcej...
Piotr Majewski

przygotowuję ofertę IMPLE na dla Klientów spoza Polski: www.facebook.com/impleof...

Nie będzie to typowa oferta firmy SaaS. Moim celem nie jest "nałapać" jak najwięcej użytkowników, ale zdobyć niewielkie, stałe grono poważnych Klientów płacących za to, że mogą robić biznes łatwiej i zarabiać więcej bez ryzyka utonięcia pod naporem bieżących spraw.

firma Ekademia.pl

W związku ze zmianami w sposobie wystawiania faktur, zmodyfikowaliśmy system wystawiania faktur na Ekademii dodaliśmy możliwość zdefiniowania kodu GTU, dodaliśmy e-mail Klienta do jego danych na fakturze i usuwamy z numerów NIP myślniki i space.

Przykład:


Przypominam, że faktury można wystawiać z poziomu historii zamówień oraz bezpośrednio z e-maila z potwierdzeniem płatności.

impleBOT
NOWOŚĆ: Pokaż osoby NIEaktywne od X dni

W styczniu dodaliśmy możliwość filtrowania subskrybentów według ostatniej aktywności w ciągu ostatnich X dni albo w przedziale czasowym. Dodatkowo dodaliśmy możliwość łatwego odfiltrowania osób nieaktywnych z poziomu definiowania mailingu.

Dzisiaj dodaliśmy możliwość łatwego filtrowania według braku aktywności:



Do tej pory było to możliwe poprzez ustawienie odpowiednich
dat ostatniej aktywności. Nie wszyscy jednak rozumieli jak użyć filtru z datami. Od dzisiaj jest to prostsze.

Dodatkowo zmieniliśmy nieco nazewnictwo tych opcji, aby było jasne, że filtr dotyczy ostatniej aktywności, a nie jakiejkolwiek aktywności.
pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes

Jesteś specjalistą na etacie? Warto to przemyśleć:

czasnaebiznes

firma Ekademia.pl
NOWOŚĆ: Dla profesjonalnych trenerów.

Wdrożyliśmy właśnie w Ekademia.pl, funkcję, która daje niesamowite możliwości w zakresie automatyzacji.

Teraz w każdym kursie, module, podstronie, ofercie itd. można umieścić kawałek kodu, który wyśle informacje o akcji użytkownika na wskazany przez nas webhook (adres na zew. serwerze).

Łącząc to z narzędziem typu Integromat.com lub Zapier.com możemy
robić obłędne rzeczy.

Wystarczy kawałek kodu w postaci:

Z prostszych rzeczy: Np. możemy wysłać informację za każdym razem, gdy użytkownik wejdzie do dowolnego kursu. Zapisać to w naszej bazie danych (własnej lub np. w Integromat). A następnie sprawdzać tą bazę danych i jeśli ktoś nie zaglądał do kursu od dłuższego czasu, wysłać mu powiadomienie wraz z bezpośrednim linkiem do tego kursu.

Możemy reagować na ukończenie kursu. Otwarcie zasobu, udane lub nieudane wypełnienie quizu, odwiedziny na ofercie itd.

Możemy logować pierwsze wejście do kursu i zakończenie kursu i na tej podstawie wykonywać dowolne operacje.

Ekademia wysyła nawet informacje o zgodach marketingowych. W przypadku braku takiej zgody nie podajemy ID użytkownika.

Za pomocą istniejącej od dawna w Ekademii opcja wysyłania danych zamówienia na webhook, możemy najpierw zbudować zew. bazę Klientów wraz z informacjami o zgodach. A następnie po numerze użytkownika łączyć te dane z ww. akcjami.

Za chwilę też umożliwimy wysłanie wiadomości przez API Ekademii, które wcześniej upewni się, że użytkownik nie wycofał nam zgody na komunikację.

Na dniach pokażemy przykład integracji z Integromat.com.

Osoby techniczne mogą się wczytać tutaj: www.imple.pl/help/ek...
pokaż więcej...
firma Ekademia.pl
Walentynki to dobra okazja, aby zakochać się na nowo w... Ekademii Puszczenie oczka

Właśnie dzisiaj udostępniliśmy nowy, wizualny, pełen gotowych elementów generator ofert do kursów.


1. Dodaj dowolny kurs tutaj www.ekademia.pl/dodaj
2. Przejdź do edycji oferty i...
3. miłej zabawy.

Zauważysz też, że unowocześniliśmy stronę logowania i usprawniliśmy proces resetowania hasła.

Jeszcze w lutym udostępnimy całkiem
nowy design kursów. Kursy również będą budowane za pomocą nowego wizualnego generatora. Przestaną być nudną listą filmów i treści. Zaczną wyglądać jak multimedialne magazyny.

W marcu dodamy możliwość logowania się specjalnym linkiem - bez potrzeby pamiętania hasła - aby ułatwić życie Tobie i Twoim kursantom.

A z wybranymi Klientami testujemy nowatorskie podejście do tworzenia kursów - całkowicie zmieniliśmy koncepcję tego, jak buduje się kurs. To nowe podejście jest w fazie testów i będzie alternatywą do typowych kursów dostępną tylko w Ekademii... nadal jednak będzie można tworzyć "typowe" kursy... tyle że znacznie lepiej wyglądające.

To tyle newsów.
Udanych Walentynek Puszczenie oczka
Piotr Majewski
pokaż więcej...