firma IMPLE

Nowości, które niedługo zawitają do IMPLE

Piotr Majewski
Kilka miesięcy temu - w ramach projektu konsultacyjnego na kilkaset tysięcy złotych - wynegocjowałem dla mojego Klienta umowę JV (o współpracy z inną firmą).

Zasugerowałem kompletnie nowy podział pieniędzy. Dzięki niemu każdemu z partnerów opłaca się kontynuować współpracę nawet, gdy jeden z nich przestanie robić marketing. Wiele lat temu nauczyłem się
(tracą przy okazji własne pieniądze), jak ważny jest tego typu podział w JV.

Wydający się (niesłusznie) na uczciwy podział 50/50 zmieniłem na coś, z czym uczciwy partner nie ma powodu walczyć. I żaden nie walczył, gdy zrozumieli wszystkie szczegóły.

Nazywam taki podział: "The ForPro Split", ponieważ podział taki jest "Zawsze Opłacalny" (FORever PROfitable) i "Dla Profesjonalistów" ("FOR PROfessionals").

Efekt? W pierwszych 2 miesiącach współpracy, ta konkretna zmiana, dała mojemu Klientowi dodatkowy dochód równoważny 1/4 tego, co wydał na współpracę ze mną. Nie teoretyczny - mówimy o dodatkowych pieniądzach na jego koncie bankowym.

W pierwszym roku współpracy ta zmiana wygeneruje mu więcej pieniędzy niż cała inwestycja w moją pracę. A wynegocjowanie tej zmiany zajęło 1% opłaconych godzin. Mógłbym policzyć 100 tysięcy za wynegocjowanie tych warunków i nadal byłaby to genialna inwestycja dla Klienta.

Resztę czasu poświęciłem na Separację Klienta od działań operacyjnych i przygotowywanie jego biznesu na Skalowanie.

Mało tego. Druga strona JV jest chętna do pełnego zaangażowania w marketing widząc dotychczasowe rezultaty i co może dzięki temu zyskać. Wie, że układ jest uczciwy i zabezpiecza jego interesy tak samo, jak mojego Klienta - a IMO tylko takie układy są trwałe.

Nie umawiaj się na proste 50/50. Policz wszystko i pomyśl, jak współpraca może wyglądać w przyszłości... albo zapłać komuś doświadczonemu, kto zrobi to za Ciebie Puszczenie oczka
pokaż więcej...
Piotr Majewski

przygotowuję ofertę IMPLE na dla Klientów spoza Polski: www.facebook.com/impleof...

Nie będzie to typowa oferta firmy SaaS. Moim celem nie jest "nałapać" jak najwięcej użytkowników, ale zdobyć niewielkie, stałe grono poważnych Klientów płacących za to, że mogą robić biznes łatwiej i zarabiać więcej bez ryzyka utonięcia pod naporem bieżących spraw.

firma Ekademia.pl

W związku ze zmianami w sposobie wystawiania faktur, zmodyfikowaliśmy system wystawiania faktur na Ekademii dodaliśmy możliwość zdefiniowania kodu GTU, dodaliśmy e-mail Klienta do jego danych na fakturze i usuwamy z numerów NIP myślniki i space.

Przykład:


Przypominam, że faktury można wystawiać z poziomu historii zamówień oraz bezpośrednio z e-maila z potwierdzeniem płatności.

impleBOT
NOWOŚĆ: Pokaż osoby NIEaktywne od X dni

W styczniu dodaliśmy możliwość filtrowania subskrybentów według ostatniej aktywności w ciągu ostatnich X dni albo w przedziale czasowym. Dodatkowo dodaliśmy możliwość łatwego odfiltrowania osób nieaktywnych z poziomu definiowania mailingu.

Dzisiaj dodaliśmy możliwość łatwego filtrowania według braku aktywności:



Do tej pory było to możliwe poprzez ustawienie odpowiednich
dat ostatniej aktywności. Nie wszyscy jednak rozumieli jak użyć filtru z datami. Od dzisiaj jest to prostsze.

Dodatkowo zmieniliśmy nieco nazewnictwo tych opcji, aby było jasne, że filtr dotyczy ostatniej aktywności, a nie jakiejkolwiek aktywności.
pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes

Jesteś specjalistą na etacie? Warto to przemyśleć:

czasnaebiznes

firma Ekademia.pl
NOWOŚĆ: Dla profesjonalnych trenerów.

Wdrożyliśmy właśnie w Ekademia.pl, funkcję, która daje niesamowite możliwości w zakresie automatyzacji.

Teraz w każdym kursie, module, podstronie, ofercie itd. można umieścić kawałek kodu, który wyśle informacje o akcji użytkownika na wskazany przez nas webhook (adres na zew. serwerze).

Łącząc to z narzędziem typu Integromat.com lub Zapier.com możemy
robić obłędne rzeczy.

Wystarczy kawałek kodu w postaci:

Z prostszych rzeczy: Np. możemy wysłać informację za każdym razem, gdy użytkownik wejdzie do dowolnego kursu. Zapisać to w naszej bazie danych (własnej lub np. w Integromat). A następnie sprawdzać tą bazę danych i jeśli ktoś nie zaglądał do kursu od dłuższego czasu, wysłać mu powiadomienie wraz z bezpośrednim linkiem do tego kursu.

Możemy reagować na ukończenie kursu. Otwarcie zasobu, udane lub nieudane wypełnienie quizu, odwiedziny na ofercie itd.

Możemy logować pierwsze wejście do kursu i zakończenie kursu i na tej podstawie wykonywać dowolne operacje.

Ekademia wysyła nawet informacje o zgodach marketingowych. W przypadku braku takiej zgody nie podajemy ID użytkownika.

Za pomocą istniejącej od dawna w Ekademii opcja wysyłania danych zamówienia na webhook, możemy najpierw zbudować zew. bazę Klientów wraz z informacjami o zgodach. A następnie po numerze użytkownika łączyć te dane z ww. akcjami.

Za chwilę też umożliwimy wysłanie wiadomości przez API Ekademii, które wcześniej upewni się, że użytkownik nie wycofał nam zgody na komunikację.

Na dniach pokażemy przykład integracji z Integromat.com.

Osoby techniczne mogą się wczytać tutaj: www.imple.pl/help/ek...
pokaż więcej...