Moją pasją jest dostarczanie praktycznej wiedzy i prostych narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży przez Internet na otwartym rynku.
Od 2000 roku uczę małe i średni firmy jak robić e-biznes w Polsce. Byłem pierwszy w naszym kraju, który systematycznie przekazywał praktyczną wiedzę w tym temacie. W 2007 roku napisałem bestseller “
Czas na e-biznes”, w 2010 “
125 pytań nt. e-biznesu do Piotra Majewskiego”. Samodzielnie zaprojektowałem od strony merytorycznej program największego projektu szkoleniowego z zakresu e-biznesu w Polsce “Rozwijamy E-Biznes”, w którym wzięło udział 1900 firm.
Przez te wszystkie lata z mich rad korzystały najróżniejsze biznesy. Nie da się jednak ukryć, że od samego początku skupiłem się na marketingu bezpośrednim (głównie
e-mail marketing) wykorzystywanym do sprzedaży wiedzy i innych usług w Internecie.
W 2002 roku stworzyłem
CNEB.pl - jeden z KILKU pierwszych w Polsce płatnych serwisów z wiedzą.
W 2004 roku stworzyłem FreeBOT.pl - pierwszą Polską usługę oferującą
wielokrotny autoresponder, narzędzie niezbędne w biznesie sprzedającym wiedzę i usługi.
W 2007 roku stworzyłem Ekademia.pl (wcześniej NetCoaching.pl) pierwszą na ŚWIECIE
otwartą platformę do sprzedaży szkoleń i e-learningu - dopiero w 2010 roku pojawili się poważni konkurencji na świecie i w Polsce.
Dlatego skupiam się na tym, w czym bez żadnego zażenowania mogę powiedzieć i moi Klienci to potwierdzą jestem najlepszy w Polsce i mam w tym największe doświadczenie.
Skupiam się na dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży wiedzy i usług przez Internet na otwartym rynku.Sprzedaż wiedzy w Internecie to moja kompetencja, w tym zakresie nie ma na mnie mocnych w Polsce. Poświęcając się temu wąskiemu zagadnieniu udało mi się utrzymać pozycję lidera i zawsze dostarczać moim Klientom rozwiązania nie tylko najlepsze teraz, ale również takie, które działać dopiero zaczną.
Bo tak, jak w 2002 roku tworząc jeden z pierwszych Polskich serwisów abonamentowych z płatną wiedzą, w 2004 roku tworząc pierwszy Polski autoresponder i 2007 tworząc pierwszą na ŚWIECIE otwartą platformę do sprzedaży i dostarczania wiedzy on-line mam wrodzone wyczucie w tej branży i wiem, co w przyszłości będzie na topie - wiem to czasami nawet przed Amerykanami, którzy takie platformy jako Ekademia stworzyli dopiero w 2010 roku.
A co z resztą biznesów?
Zawsze twierdziłem i nadal twierdzę, że marketing bezpośredni oraz sprzedaż przez Internet usług wysokomarżowych (nawet cudzych) to jedna z najlepszych strategii dla biznesów sprzedających dowolnego rodzaju produkty w Internecie. Wielu moich Klientów nie miało problemów z przełożeniem moich doświadczeń na swoje branże i dzięki nietypowemu dla ich branży podejściu osiągało lepsze niż konkurencja wyniki.
Jeśli więc sprzedajesz produkty i rozumiesz potęgę marketingu bezpośredniego, nadal znajdziesz pomoc w moich materiałach i narzędziach... jednak nie skupiam się osobiście na tego typu biznesach.
Moi Klienci oczekują ode mnie perfekcji w dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego sprzedawać przez Internet na otwartym rynku.
Nie ważne czy masz mikrofirmę, czy jesteś liderem całej branży - pomagałem firmom każdej wielkości i nie zdarzyło mi się jeszcze, abym trafił w Polsce na kogoś, kogo nie byłem w stanie nauczyć nowych rzeczy w zakresie sprzedaży wiedzy i usług w Internecie - a pracowałem z firmami dopiero startującymi, jak i tymi z obrotami rzędu 100 milionów złotych, z właścicielami, dyrektorami marketingu i prezesami.