Na typowym blogu oczekujemy wyświetlanych od najnowszego:
Poprawnie prowadzony blog po minimum roku, realnie 2-3 latach, staje się bardzo wartościowym aktywem i bardzo efektywnym źródłem Klientów (leadów).
Popularny blog z zaangażowaną społecznością będzie zazwyczaj generował więcej sprzedaży/leadów niż wortal. Niekoniecznie będzie jednak bardziej kosztowo-efektywny biorąc pod uwagę fakt, że blog wymaga nieustannego, rosnącego zaangażowania, a wortal dokładnie odwrotnie. Obie Strategie są skuteczne. Należy realizować obie tylko, jeśli jesteś w stanie.
Większości przedsiębiorcom sugeruję zacząć od Strategii Wortalowej i za Strategię Blogową brać się tylko, gdy nie mają pieniędzy na płatne generowanie ruchu albo gdy wortal i lejki sprzedażowe będą już działały - ponieważ wtedy praca na blogu może od razu prowadzić do konwersji.
Obie strategie można z powodzeniem realizować za pomocą platformy IMPLE - nie przestrzegam więc przez blogami czy social media z powodu ich nieskuteczności. Mój biznes wyrósł na blogu. Przestrzegam przed blogami, ponieważ wiem jak wygląda faktycznie wdrożenie takiej strategii - wymaga znacznie więcej zaangażowania i systematyczności niż Strategia Wortalowa.
Porażająca większość przedsiębiorców usługowych NIE jest w stanie utrzymać regularności, odpowiedniej częstotliwości i czasu publikowania (liczonego w miesiącach i latach)
Regularność, odpowiednia częstotliwość przez lata publikowania są niezbędne, aby blog osiągnął swoją realną skuteczność.
Przyzwyczaja potencjalnych klientów do konsumowania treści.
Celem marketingu eksperckiego nie jest konsumowanie produkowanych treści, ale skłonienie czytelników do podjęcia akcji.
Centra wiedzy (hub pages) to statyczne strony poświęcone wybranemu zagadnieniu z listą wpisów na blogu rozwijających ten temat.
Swoistymi centrami wiedzy są też playlisty na YouTUBE.
Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.