Promuj kursy online wykorzystując marketing ekspercki

Nie ma lepszego sposobu, aby pokazać wartość Twoich kursów i usług, niż budując autorytet poprzez content marketing.

Po pierwsze dobrze napisane artykuły i nagrane video przyciągają darmowy ruch z Google, YouTUBE i sieci społecznościowych. Ponadto wzmacniają one skuteczność wszelkich płatnych działań reklamowych.

Serwisy społecznościowe ułatwiają marketing, ale jesteś tam tylko gościem. Podstawą trwałego biznesu jest własna strona www, nad którą masz pełną kontrolę.

Możesz bawić się w instalowanie strony na własnym serwerze, ale o ile posiadasz własną domenę, taniej, szybciej i bezpieczniej jest zbudować stronę korzystając z elastycznego i łatwego w użyciu CMS udostępnianego w modelu SaaS - czyli jako działająca usługa.

See more: Strona WWW

Lista adresowa to złoto internetu. Obok Twojej domeny to Twój najważniejszy zasób.

W przeciwieństwie do kont w sieciach społecznościowych, lista nikt Ci nie zabierze, nikt nie ograniczy do niej dostępu i możesz ją przenosić między systemami.

See more: Lista adresowa

Wortal jest odpowiedzią na brak czasu na systematyczne publikowanie u ekspertów, którzy chcą sprzedawać kursy.

W przeciwieństwie do bloga, wortal się nie przedawnia i nie wymaga regularnego publikowania. A dobrze zbudowany będzie bardziej skuteczny niż nieregularnie prowadzony blog.

See more: Wortal

Kursy e-mailowe budują listy adresowej lepiej niż newslettery, budują silne relacje i zwiększają Twój autorytet.

Kursy e-mailowe zwiększają skuteczność Twoich treści - łatwiej przeczytać krótki e-mail przychodzący na skrzynkę codziennie lub raz na kilka dni niż regularnie wracać na stronę www. Poprzez intensywny kontakt przez kilka do kilkunastu dni, budują bardzo silne relacje z potencjalnymi Klientami.

See more: Kursy e-mailowe

Jeśli uda Ci się zbudować społeczność wokół Twojej marki, masz praktycznie zagwarantowane źródło dochodów na lata.

Ludzi potrafią zapłacić znacznie więcej pieniędzy za kursy, jeśli otrzymują równocześnie dostęp do wartościowej i aktywnej społeczności. Bardzo trudno jest zbudować wartościową społeczność. Ale jest ona warta prawie każdych pieniędzy i wysiłku - wszakże na społeczności zbudowana jest wartość wszystkich sieci społecznościowych.

See more: Społeczność

Jeśli opublikowałeś nowy kontent, powiadom o tym swoich subskrybentów. Nie oczekuj, że sami będą sprawdzać Twoją stronę www lub Twoje social media.

Newslettery to najsłabszy sposób na pozyskiwanie subskrybentów. Równocześnie jest to najprostszy i najefektywniejszy sposób na podtrzymanie relacji zbudowanej kursami e-mailowymi i innymi gratisami oferowanymi w zamian za zapisanie się na listę. Tak, jak ze przyjaciółmi poznanymi na wakacjach. Po intensywnym tygodniu czy dwóch codziennych kontaktów, wystarczy podtrzymywać kontakt raz na jakiś czas, aby przyjaźń trwała.

See more: Newsletter

Większość organicznych (darmowych) działań marketingowych w sieci da się śledzić. Da się i powinieneś to robić.

Śledzenie bezpośredniego wpływu marketingu na sprzedaż jest ważne, ale nie powinno się robić tego kosztem skuteczności i autentyczności marketingu. Należy wdrożyć rozwiązania ułatwiające śledzenie, ale nie zamieniające treści marketingowych w treści sprzedażowe. Reklama to reklama, marketing to marketing. Na oba działania jest miejsce.

See more: Śledzenie marketingu

Sprawdź, jak IMPLE pomoże Ci w biznesie

Umów się na demo

Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.