Jak przekształcić mający problemy biznes w bardzo zyskowne przedsięwzięcie?

Jak trwale zamienić problemy na zyski w Twoim biznesie?

Miałem właśnie zacząć pisać ten list, gdy zadzwonił telefon. Podniosłem słuchawkę i tak poznałem Mirka, z okolic Wrocławia: 
Panie Piotrze, znalazłem Pański wywiad w Internecie. Potrzebuję Pańskiej pomocy. 

Wiele lat temu założyłem firmę produkującą [X], byliśmy wtedy pierwsi i jako jedyni mieliśmy produktu tak wysokiej jakości. Biznes szedł świetnie. Niestety duże firmy zwietrzyły interes, ściągnęły z Chin byle co i dzięki pieniądzom oraz układom weszły tam, gdzie ja do tej pory sprzedawałem.

Dzisiaj nie jestem w stanie z nimi konkurować. Mam nadal świetny produkt, mam świetne układy u dostawców, mam nawet dobre ceny, ale nie mogę konkurować na tak niskomarżowym i tak zdominowanym przez kolesi w przetargach lub dużych graczy wśród Klientów indywidualnych rynku.

Zamówiłem stronę w jednej dużej firmie, już ją robią i będą też mi robili reklamę i promocję. Ale nie wiem, jak to dalej pociągnąć.

Potrzebuję pomocy. Kredyty trzeba spłacać, a ja mam magazyn pełen towaru, którego nie mogę sprzedać. Muszę się jakoś ratować, od tego zaleĹźy przyszłość mojej rodziny. To dla mnie sprawa Ĺźycia lub śmierci.
Nie pierwszy raz słyszę taką historię. Słyszałem je juĹź w 2009 roku od uczestników kosztujących 6150 zł warsztatów Internetowy Milioner, od Klientów na indywidualnych konsultacjach i słyszę coraz częściej dzisiaj na moich szkoleniach i warsztatach. 

To nie zbieg okoliczności, Ĺźe Mirek trafił na mnie akurat dzisiaj i akurat dzisiaj do mnie zadzwonił a ja podniosłem słuchawkę mimo iĹź miałem zacząć pisać ten list - a nie odbieram nigdy telefonów, gdy piszę. To teĹź nie przypadek, Ĺźe czytasz dzisiaj ten list.

Powiedziałem Mirkowi dokładnie to, co powiem Tobie i kaĹźdemu, kto jest w takiej sytuacji. 

KaĹźdy przedsiębiorca, który ma biznes z problemami, który doświadczył stagnacji albo nawet kurczenia się biznesu przez coraz bardziej brutalną konkurencję i coraz bardziej wybrednych Klientów usłyszy ode mnie dokładnie to samo:
Zupełnie nie dziwi mnie Twoja sytuacja i Twoje problemy. Widziałem to wiele razy i zawsze wygląda to tak samo i zawsze rozwiązanie jest tylko jedno... INNE NIŻ TO, CO ROBISZ.

JuĹź z samego sposobu mówienia o Twoich problemach, o ich przyczynach oraz o tym, co teraz robisz - czyli starasz się robić lepszy marketing, lepiej się reklamować, mieć lepszą stronę - WIEM, Ĺźe Ci się nie uda.

Zabieranie się za marketing, reklamę i stronę www przed zadaniem sobie pytań, których WIEM, Ĺźe sobie nie zadałeś, to jak projektowanie pudełka na produkt, którego jeszcze nie ma, który nie wiadomo jak będzie wyglądał, ile waĹźył itd.

Działając w ten sposób robisz błąd, GŁUPI błąd, którym jeszcze szybciej zabijesz swój biznes.

Musisz zrobić krok wstecz. Cofnąć się i opracować STRATEGIĘ INNĄ NIŻ SILNIEJSZA KONKURENCJA. Inaczej na pewno polegniesz.

Teraz próbujesz grać w grę z silniejszymi od siebie według ich zasad. To jak wyjście na ring na przeciwko zawodowego boksera i próba pokonania go w walce bokserskiej. Powodzenia.

Aby zarabiać i się rozwijać na dowolnym rynku - nawet na bardzo konkurencyjnym - musisz działać INACZEJ. Najlepsi przedsiębiorcy NIE zarabiają na tym, co sprzedają.

Miałem Klientów takich, jak Ty - wielu z bardzo konkurencyjnych branĹźach z mikromarĹźami. Dopóki nie zmienili swojego sposobu działania, dopóty dostawali baty od konkurencji, a Ĺźona/mąĹź i dzieci musieli przyzwyczajać się do coraz tańszego stylu Ĺźycia.

Po to robisz biznes? Aby być coraz biedniejszy? Aby pracować 2 razy tyle co pracownik etatowy za dwa razy mniej? NIE! Nie o tym marzyłeś, gdy tworzyłeś ten biznes i nie po to chcesz go ratować.
Mirek słuchał coraz uwaĹźniej, coraz bardziej był przekonany, Ĺźe nie wie nawet, czego nie wie i şe potrzebuje mojej pomocy.
Nigdy nie słyszałem o tym, Ĺźe moĹźna zarabiać na czymś innym, niĹź to, co się sprzedaje. Zaintrygował mnie Pan.

Panie Piotrze, czy pomoĹźe mi Pan? Mam trudną sytuację finansową, ale potrzebuję pomocy. Od tego zaleĹźy przyszłość mojej rodziny, to dla mnie kwestia Ĺźycia lub śmierci...
... powtórzył Mirek. 

Na szczęście Mirek, tak samo jak Ty dzisiaj, trafił na mnie w odpowiednim momencie. Mogłem mu powiedzieć to, co powiem Tobie teraz:
Akurat dzisiaj przygotowuję do publikacji nowy kurs z półtoragodzinnym wykładem skierowanym DOKŁADNIE do osób takich jak Ty, w dokładniej takiej sytuacji.

Wykład ten pokaĹźe Ci zupełnie INNE podejście do biznesu, pokaĹźe Ci jak budować biznes mądrze i niezaleĹźnie od brutalnej konkurencji.

Oczywiście mogę Ci pomóc bezpośrednio. 
Pracuję indywidualnie z Klientami w ramach konsultacji, ale mój czas jest drogi i osobom w takiej sytuacji proponuję coś innego - znacznie tańszego.

Lepiej
zapoznaj się z tym kursem, a znajdziesz w nim wskazówki, jak działać. Znajdziesz w nim teĹź podpowiedź, jak poradzić sobie później i będzie to rozwiązanie duĹźo tańsze, niĹź indywidualne konsultacje ze mną.
Być moĹźe juĹź prowadzisz swój biznes i nie daje Ci on ani zysków, ani wolnego czasu, ani wolności, ani czasami nawet satysfakcji, o jakiej marzyłeś i nadal marzysz. 

Doradzam biznesom od 2000 roku i wiem, dlaczego jesteś w takiej a nie innej sytuacji. Wiem, Ĺźe masz problemy i będziesz je mieć, jeśli nadal będziesz:
  1. robić biznes tak, jak inni w tej branĹźy, 
  2. konkurować z innymi na równych zasadach,
  3. stosować te same metody marketingowe i te same reklamy, co inni,
  4. i jeśli nie będziesz stosować Strategii Platynowego ProduktuTM...
Żaden mały biznes nie dał swojemu właścicielowi wolności ani stale, przez lata, rosnących zysków, jeśli nie wdroĹźył on tej strategii. Mało tego: kaĹźda generująca znaczne zyski korporacja stosuję tę strategię. 

Niestety Strategii Platynowego ProduktuTM nie uczą na studiach. Wykładałem kilka dni temu na Uniwersytecie wśród studentów kierunku zarządzania małymi przedsiębiorstwami i NIE MIELI ONI POJĘCIA o tym, co im mówiłem. Nikt ich tego nie uczył - nikt im nawet nie powiedział, Ĺźe takie kwestie są waĹźne. No bo skąd, skoro tylko najbardziej doświadczeni przedsiębiorcy znają te metody?

Strategii Platynowego ProduktuTM nie uczą teĹź w większości ksiąĹźek. Zwykle trzeba lat błędów, albo spotkania z kimś doświadczonym w biznesie, aby poznać tę strategię. Ty właśnie spotkałeś taką osobę, która chce Cię tego nauczyć.

Jeśli będziesz działał tak, jak do tej pory - nawet jeśli będziesz to robić "lepiej", skazany jesteś na trud, ciągłe uwiązanie, brak moĹźliwości wzrostu i w najlepszym przypadku przeciętne zyski... jeśli nie bankructwo.

MoĹźesz to zmienić. Weź udział w tym kursie, a w trakcie tego trwającego 1,5 godziny kursu VIDEO pokaĹźe Ci:
  1. na przykładach 2 róĹźnych małych firm, jak za pomocąÂ Strategii Platynowego ProduktuTM doszły one od ZERA do 100 tys. zł ZYSKU rocznie (i mogły się dalej stabilnie rozwijać). ZYSKU, nie przychodu!
     
  2. na przykładach 2 bardzo duĹźych korporacji, jak za pomocąÂ Strategii Platynowego ProduktuTM stały się najbardziej zyskownymi firmami w swoich branĹźach - mimo iĹź inne mają czasami wyĹźsze przychody i niĹźsze ceny.
     
  3. i pokaĹźę Ci, co powinieneś zrobić, aby tę Strategię Platynowego ProduktuTM wdroĹźyć w Twoim biznesie.

Czym jest Strategia Platynowego ProduktuTM?

To bardzo prosta do zastosowania, idealna dla małych firm i bardzo skuteczna strategia... nigdy dotąd nie przedstawiana w tak prosty sposób. 

Strategia Platynowego ProduktuTM da Ci prawie nieuczciwą przewagę nad konkurencją, która kopiuje wszystkie skuteczne innowacje i działania, albo wpycha wojną cenową całą branĹźę w coraz mniej dochodowy biznes.

Aby wyrwać Twój biznes z matni stagnacji, marnych zysków i braku perspektyw na rozwój, musisz działać INACZEJ niĹź inni, musisz wdroĹźyć Strategię Platynowego ProduktuTM... która jest prawdopodobnie PROSTSZA niĹź to, co planujesz robić, a da Ci wielokrotnie większe zyski i moĹźliwość wzrostu - przez wiele lat, a nie tylko w najbliĹźszym czasie:

Zapisz się na ten kurs teraz!

pozdrawiam,
Piotr Majewski
Piotr Majewski
autor bestsellera "Czas na e-biznes"
twórca impleBOT, Ekademia itd.

P.S. Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, wiedz, Ĺźe NIC NIE RYZYKUJESZ. Na ten kurs obowiązuje 30 dniowa GWARANCJA SATYSFAKCJI - jeśli w ciągu 30 dni od daty opłacenia zamówienia uznasz, Ĺźe nie jesteś zadowolony, napisz do nas na biuro @ majewskibc.pl, a otrzymasz zwrot pieniędzy.