Raporty: metody pozyskiwania subskrybentów

To kolejne 3 wykresy wraz ze średnimi i procentami Pierwszy to zapisy i potwierdzenia - tj. ilość subskrybentów , którzy się zapisali i tych którzy potwierdzili subskrypcję. Dodatkowo średnie dzienne lub miesięczne. Procenty koło średniej potwierdzenia obrazują ile z pośród zapisujących się potwierdza subskrypcję (procent zapisów jest tu zawsze 100%) Drugi wykres to zapisy rozbite na metody zapisu:

  • formularz - subskrybent zapisuje się metoda POST poprzez formularz zapisu
  • email - subskrybent zapisuje się wysyłając e-maila na adres XXXXX@freebot.pl, gdzie XXXXX oznacza UID Twojej listy
  • get - subskrybent zostaje zapisany przy pomocy metody GET
  • panel - subskrybent zostaje wpisany na listę poprzez panel administracyjny (wtedy sam go zapisujesz opcja dodaj subskrybenta)
  • lista - subskrybent został zaimportowany z listy (opcja na razie nie dostępna)
  • co-reg - subskrybent zapisał się na listę dzięki systemowi co-rejestracji

Procenty obok średnich obrazują udział danej metody w stosunku do całości zapisów. Trzeci wykres to uszczegółowienie metody ko-rejestracji (co-reg) - patrz ustawienia. Mamy tu ilość wyświetleń zachęty do zapisania się na Twoją listę mailingową, ilość zapisów i ilość potwierdzeń. Procentowe dane odnoszą się do ilości wyświetleń (zawsze 100%).

Raporty impleBOT Raporty impleBOT Raporty impleBOT

Zmodyfikowano 2019-06-17

Tematy
  • Raporty
  • Raporty: metody pozyskiwania subskrybentów
Top