Co się stało z Majewskim?

środa, 6 maj 20, 15:55

Już jutro napiszę o trwałej zmianie, która oznacza dużą szansę dla małych firm usługowych - ostatnia taka okazja pojawiła się z powstaniem social media. Dzisiaj krótko o moim milczeniu przez ostatni rok.

Powody są 3.

Pierwszy jest taki, że kończyliśmy wykańczanie nowego mieszkania, w którym w końcu zamieszkaliśmy na początku listopada - każdy kto wykańczał duże mieszkanie lub dom wie, że słowo „wykańczać” dotyczy bardziej właścicieli niż mieszkania Puszczenie oczka U nas nie było inaczej zwłaszcza, że Natalka niedawno się urodziła, a w momencie przeprowadzki nie miała nawet półtora roku.

Drugi jest taki, że pracowałem w tym czasie z małą grupą największych moich Klientów, skupiając się bezpośrednio na ich biznesie. To się nie zmieniło i to jest dobra informacja dla Ciebie również… o czym za chwilę.

Trzeci jest taki, że w związku z powodem drugim, przebudowaliśmy znaczne obszary naszego systemu do tworzenia stron - impleSITE - oraz platformy do dostarczania treści i prowadzenia e-learningu - Ekademia. Głupio się przyznać, ale pracy było i nadal jest przy tym tyle, że nie specjalnie było czasu się tym pochwalić - zwłaszcza, że mnóstwo zmian widać dopiero, gdy się tych narzędzi profesjonalnie używa. Zmiany powierzchowne są jeszcze przed nami.

Unowocześnienie naszych systemów to pierwsza korzyść z mojej bliskiej współpracy z kluczowymi Klientami. Pracując z nimi bardzo blisko wyłapywałem wszystkie braki i nieefektywności w naszych systemach. Chciałbym powiedzieć, że je wyeliminowaliśmy. W rzeczywistości jesteśmy cały czas w trakcie.

Drugą korzyścią było jeszcze lepsze zrozumienie setek problemów, jakie sprawia Wam wdrażanie działających systemów e-biznesowych albo chociaż e-marketingowych w Waszym biznesie.

Mówiąc o „setkach problemów” nie przesadzam.

Po pierwsze jakiś czasu temu przeprowadziłem kilka badań, w których może nawet uczestniczyłeś. Badania te skupiały się właśnie na problemach z wdrażaniem e-biznesu.

Ponadto tylko z części przeprowadzonych przez mnie rozmów z Klientami wycięliśmy… 1826 tematycznych fragmentów, dających w sumie 100 godzin materiału. Tak, pocięliśmy blisko 200 h rozmów, z czego zostawiliśmy sobie 100h mięcha pociętego na średnio 3 minutowe fragmenty.

Biblioteki tych nagrań nie mogę opublikować, ale na jej podstawie będę przygotowywał treści dla Was wszystkich - treści lepiej prowadzące Was przez proces budowania systemu e-biznesowego, który w maksymalnie zautomatyzowany sposób generuje nowych Klientów, pomaga ich obsługiwać i im dosprzedawać.

Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się jakoś trzymasz mimo pandemii, Piotr.

P.S. We wrześniu CNEB obchodzi 20 lat Uśmiech

P.P.S. Już niedługo MAKE the CHANGE po raz pierwszy online... a będzie wyglądało tak:

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 240 czytelników