Wortal w odróżnieniu od mediów bieżących (blog, vlog, fanpage itd.) jest medium statycznym.
Medium statyczne nie brzmi wyjątkowo sexy, do momentu, gdy zdasz sobie sprawę z tych faktów:
Być może kiedyś słyszałeś to pojęcie i zastanawiasz się, dlaczego dzisiaj o tym czytasz. Przecież dzisiaj liczą się tylko Blogi, Fanpage, Instagram, YouTUBE. Kto dzisiaj mówi o wortalu? Ja.
Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego powinieneś mieć wortal, poczytaj o drugiej wadzie Strategii Blogowej.
A czy nie wystarczy tworzyć centrów wiedzy (tzw. hub pages) na blogu? Nie, ale to dobry początek.
Zbudowanie wortalu rozwiązuje 2 najczęściej występujące problemy w strategii blogowej.
Wortal nie wymaga od Ciebie regularności, a potencjalnych klientów nie przyzwyczają do konsumowania bez akcji.
Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.