Wortal w marketingu eksperckim

Wortal (ang. Vortal) to edukacyjny serwis www skupiony na jednym temacie - wertykalny (ang. vertical) portal.

Wertykalny, czyli schodzący w głąb tematu, zamiast poruszać wiele różnych tematów. Od firmowego serwisu www różni się właśnie chrakterem edukacyjnym.

Wortal w odróżnieniu od mediów bieżących (blog, vlog, fanpage itd.) jest medium statycznym.

Medium statyczne nie brzmi wyjątkowo sexy, do momentu, gdy zdasz sobie sprawę z tych faktów:

  • dobrze opracowany wortal to zadanie, które ma koniec i potem wymaga już tylko aktualizacji znacznie rzadszych niż blog. Blog/vlog/fanpage to zadanie ciągłe.
  • dobrze opracowany wortal prowadzi czytelnika do momentu, w którym nie ma on już więcej pytań/wątpliwości i podejmuje decyzje o zakupie lub wdrożeniu zdobytej wiedzy.

Być może kiedyś słyszałeś to pojęcie i zastanawiasz się, dlaczego dzisiaj o tym czytasz. Przecież dzisiaj liczą się tylko Blogi, Fanpage, Instagram, YouTUBE. Kto dzisiaj mówi o wortalu? Ja.

Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego powinieneś mieć wortal, poczytaj o drugiej wadzie Strategii Blogowej.

A czy nie wystarczy tworzyć centrów wiedzy (tzw. hub pages) na blogu? Nie, ale to dobry początek.

Strategia Wortalowa - czyli Nowa Strategia Ekspercka

Zbudowanie wortalu rozwiązuje 2 najczęściej występujące problemy w strategii blogowej.

Wortal nie wymaga od Ciebie regularności, a potencjalnych klientów nie przyzwyczają do konsumowania bez akcji.

Zobacz więcej: Strategia Wortalowa

Sprawdź, jak IMPLE pomoże Ci w biznesie

Umów się na demo

Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.