Jak w 2 dni zostać Copywriterem?


Piotr MajewskiOD: Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes
TEMAT: Zapraszam na 2dniowe warsztaty z pisania skutecznych tekstów sprzedażowych i reklamowych...

Drogi Przedsiębiorco,

Jeśli sprzedajesz w Internecie konkretny produkt, prędzej czy później zrozumiesz, że lepiej napisana oferta może z łatwością podwoić Twoje dochody.

Gdy dotrze do Ciebie ten fakt, zaczniesz szukać copywritera, który napisze dla Ciebie lepszą ofertę. Dobrą ofertę napisaną przez dobrego copywritera kupisz już za 2000 zł, ale nie oczekuj, że za tyle pieniędzy copywriter poświęci czas na przeprowadzenie badań oczekiwań Twoich Klientów lub testy różnych wariantów nagłówka i treści. Za 2000 zł dobry copywriter zrobi z Tobą wywiad i na podstawie uzyskanych od Ciebie informacji i swojego doświadczenia napisze dla Ciebie ofertę.

Czy to będzie lepsza oferta od Twojej obecnej? Jeśli nie umiesz pisać skutecznie i ciekawie, prawie na pewno będzie to lepsza oferta.

Jednak gdy tylko poznasz podstawy copywritingu i jedne z najskuteczniejszych technik perswazji, z łatwością napiszesz lepszą ofertę. Nie dlatego, że będziesz lepszym copywriterem, nie dlatego, że tamten copywriter napisał gniota. Dlatego, że to jest Twój produkt, Twoja firma i Ty lepiej znasz Twoich Klientów niż copywriter po krótkim wywiadzie z Tobą.

Wystarczy kilkudniowy trening pisania, abyś nauczył się pisać:

  • skuteczne nagłówki, które przyciągną uwagę czytającego i zmuszą go do zatrzymania się na Twojej ofercie - a to już połowa sukcesu,
  • ciekawe pierwsze akapity, które przykują czytelnika do Twojej oferty na dłużej,
  • całe oferty i historie, które sprawią, że czytelnik stanie się Twoim Stałym Klientem.
Aby być dobrym copywriterem, trzeba lat pisania i testowania, oraz swobody języka, której wielu nie ma. To jest zła wiadomość. Jest też dobra. Aby pisać dobre teksty ofertowe dla siebie i swoich produktów, wystarczy kilkudniowy trening oraz późniejsza praktyka.

Dobry copywriter potrafi wczuć się w potrzeby dowolnych grup docelowych, potrafi też wczuć się w styl swojego Klienta. Dobry copywriter wie, jak przeprowadzić badania i uzyskać niezbędną wiedzę na temat obcej mu branży. Dobry copywriter potrafi napisać ciekawą i wciągającą historię każdego człowieka.

Ale Tobie to niepotrzebne! Nie musisz być doświadczonym copywriterem, aby pisać skuteczne oferty dla siebie.

Ty nie musisz wczuwać się w potrzeby dowolnych grup docelowych. Musisz wczuć się w potrzeby Twojej grupy docelowej, którą lepiej lub gorzej już znasz, której dogłębne poznanie nie sprawi Ci kłopotu, bo masz już do niej dostęp.

Ty nie musisz wczuwać się w swój styl, to jest Twój styl!

Ty też musisz prowadzić (bardzo proste) badania, aby uzyskać więcej informacji na temat Twojej grupy docelowej, ale ona nie jest dla Ciebie obca!

Ty nie musisz być pisarzem umiejącym przedstawić historię dowolnego człowieka w sposób tak wciągający, jak lektura Kodu Leonarda Da Vinci czy Harrego Pottera. Ty musisz napisać tylko jedną historię - swoją. I taką historię przygotuję razem z Tobą.

Aby pisać skuteczne oferty dla siebie, wystarczy że:

  1. nauczysz się wyciągać odpowiednie wnioski z wiedzy, jaką już posiadasz na temat Twojego produkt i Twoich Klientów,
  2. nauczysz się ciekawie pisać o Twoim produkcie,
  3. nauczysz się pisać o tym, co jest ważne dla Twoich Klientów, nie dla Ciebie,
  4. nauczysz się kilku podstawowych technik przyciągania uwagi, budowania zaufania i generowania akcji,
  5. opracujesz RAZ swoją historię, która będzie budowała sympatię i zaufanie do Twojej osoby.

To wszystko. Nie można zrobić z każdego człowieka dobrego copywritera. Prawdę mówiąc niewielu spotkałem ludzi, którym pisanie na dowolny temat przychodzi łatwo. Ale można nauczyć każdego pisać ciekawie na 1 temat, jego temat, z którym codziennie się styka. Można też nauczyć każdego ciekawie pisać do ludzi, z którymi codziennie się styka.

Naucz się pisać dla siebie dobre oferty, a podwoisz swoje dochody!

Myśl w kategoriach roku...

Być może podwojenie Twoich dochodów nie specjalnie Cię podnieca. Rozumiem to, to tylko numerki. Mam więc dla Ciebie proste ćwiczenie:

Zastanów się, ile W SKALI ROKU pieniędzy generuje Ci Twój najlepszy produkt.

Pomnóż to razy dwa.

Teraz odpowiedz sobie: czy warto poświęcić kilka dni na taki efekt?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, czytaj dalej.

Zapraszam na 2dniowe warsztaty z budowania skutecznych i użytecznych stron www...

15 i 16 maja (sobota i niedziela) w Gdańsku odbędą się warsztaty z zakresu pisania skutecznych ofert i reklam dla swojego biznesu.

2 dni szkoleń i warsztatów

Podczas tych 2 dni wykorzystam całą moją wiedzę, aby nauczyć Cię pisać skuteczne oferty i reklamy dla Twoich produktów i usług

W ciągu 2 dni omówię ćwiczenia, które Ty i reszta uczestników wykonacie przed warsztatami oraz na warsztatach. Powiem Ci co trzeba poprawić, zasugerują konkretne rozwiązania, sposoby pisania i wskażę co warte jest przetestowania.

Od prawie 10 lat piszę oferty sprzedażowe i reklamowe. Moje oferty są tak często kopiowane, że perswazyjny styl pisania, wypracowany 100 lat temu przez ojców copywritingu, używany przez gigantów jak David Ogilvy jest w Polskim internecie nazywany "stylem Majewskiego".

Część osób uważa ten styl za niegodny, ale nie ma skuteczniejszego sposobu pisania ofert i tego niestety nikt nie potrafi podważyć. W żadnym teście sprzedażowym styl perswazyjny nie przegra ze stylem korporacyjnym/ ułożonym lub racjonalnym.

Twoje oferty mogą być racjonalne, fajne i niewzbudzające skrajnych emocji, albo mogą skutecznie sprzedawać. Nie mogą być takie i takie.

Uczyłem copywritingu m.in. pracowników pracuj.pl - portalu, którzy żyje z reklam i ofert. W rezultacie skuteczność ich mailingów rosła 2-3 razy!

Podczas tych 2 dni wykorzystam całą moją wiedzę, aby po prostu nauczyć Cię pisać fenomenalne oferty dla Twojego biznesu. Razem opracujemy Twoją historię, nagłówki dla Twoich ofert, pierwsze akapity. Po tych warsztatach będziesz miał większość najważniejszych elementów do Twoich ofert oraz wiedzę, jak je rozwinąć i złożyć w całość.

Podczas tych 2 dni będziemy robić wyłącznie ćwiczenia, ponieważ 2 dni to zdecydowanie za mało, aby nauczyć Cię całej teorii z zakresu pisania skutecznych ofert i reklam. Dlatego przed warsztatami otrzymasz ode mnie:

DVD Copywriting

10 h 14 min wykładów nt. copywritingu - pisania skutecznych ofert sprzedażowych i reklam.

Na płycie tej znajdziesz niezbędną wiedzę nt. copywritingu. Dzięki zawartym na tej płycie materiałom pozbędziesz się blokady przed pisaniem, poznasz zasady i wszystkie najważniejsze techniki dobrego copywritera. Nauczysz się sprawnie modelować najlepsze i najskuteczniejsze przykłady nagłówków, reklam i całych ofert tak, aby błyskawicznie napisać skuteczny tekst.

Copywriting to sztuka, ale Ty masz biznes do prowadzenia i nie masz czasu zajmować się sztuką. Ty masz jak najszybciej, jak najłatwiej, wtedy, kiedy musisz, a nie wtedy, kiedy masz wenę napisać jak najskuteczniejszy tekst do reklamy lub oferty.

Tego nauczą cię wykłady na tej płycie.

Spis zawartości płyty

Wykłady podstawowe (4 h 57 min):

  • Wstęp (48 min)
  • Trudne początki copywritera (1h 43 min)
  • Skuteczne Nagłówki (1h 3 min)
  • Wciągający Pierwszy akapit (25 min)
  • Sprzedająca Treść (58 min)

Wykłady dodatkowe (5 h 17 min)

  • Jak napisać historię (59 min)
  • Historie - analiza ćwiczeń (1h 32min)
  • Warsztaty z pisania nagłówków (38 min)
  • Nagłówki - analiza ćwiczeń (1h 7 min)
  • Squueze Page a Sprzedaż na stronie (11 min)
  • Stackowanie bonusów (49 min)

Znajdziesz w Polsce jakieś inne kursy nt. copywritingu, ale żadnego z nich nie stworzył copywriter z tak długim doświadczeniem w pisaniu ofert i reklam do Internetu, których skuteczność była dokładnie testowana. Większość "copywriterów" twierdzi, że ich oferty są dobre, bo oni tak twierdzą. Moje oferty są dobre, bo Klienci kupują, bo niezależne badania to udowodniły.

Wartość: 497 zł

Ile to będzie kosztowało?

Zacznijmy od tego, że takich warsztatów nie ma na rynku, więc jego wycena nie jest łatwa. Wyceniając to szkolenie kierowałem się różnymi faktami:

  1. szkolenia teoretyczne z zakresu copywritingu kosztują około 1000 zł za 2 dni. Mówimy o teorii pisania, którą otrzymasz ode mnie na płycie, nie o warsztatach, które z Tobą przeprowadzę.
  2. zlecenie napisania oferty przez dobrego copywritera będzie Cię kosztowało przynajmniej 2.000 zł i zapomnij o badaniach i testowaniu - za tyle pieniędzy copywriter napisze Ci ofertę wedle własnego doświadczenia. Mówimy o 1 ofercie, a ja Ciebie nauczę pisać ich ile tylko zechcesz.
  3. zlecenie stworzenia profesjonalnie przygotowanej oferty przez dobrego copywritera z uwzględnieniem badań Klientów oraz testów to wydatek około 10.000 zł, nierzadko powiększony o udział w dochodach. Sam te badania i testy możesz wykonać.
Ja Ci proponuję równowartość
  • 2 dni szkolenia teoretycznego z zakresu copywritingu w postaci wykładów na DVD, które przeprowadziłem na podstawie prawie 10 letnich doświadczeń sprawdzanych w testach sprzedażowych.
  • + 2 dni warsztatów na żywo, ze mną, podczas których osobiście przeanalizuję Twoje teksty na temat Twoich produktów i usług. Czyli wyjedziesz nie tylko z wiedzą na temat skutecznego pisania, nie tylko z umiejętnością myślenia, jak dobry copywriter, ale również z GOTOWYMI tekstami.

Uznałem, że w tym unikalnym szkoleniu wartym od 3000 do 5000 zł będziesz mógł wziąć udział za...


1497 zł brutto
(10 h na DVD + 2 dni na żywo)

I ponieważ:

  • są to warsztaty, a nie szkolenie - tzn. z KAŻDYM wykonam WSZYSTKIE ćwiczenia
  • udział w tych warsztatach ma już opłacone 6 moich Klientów,
... to niestety, ale

mam tylko 5 4 miejsca

ponadto w związku z faktem, że przed warsztatami konieczne jest przesłuchanie DVD z wykładami i wykonanie ćwiczenia, to niestety, ale:

sprzedaż zamykam 4 maja

Zaoszczędź na drogich, ale podstawowych usługach copywriterów i zdobądź z łatwością, ucząc się w grupie doświadczonych przedsiębiorców umiejętność, która podwoi Twoje dochody.

Zamów udział w tych warsztatach teraz:

do zobaczenia na warsztatach,
Piotr Majewski

redaktor CzasNaE-Biznes,
właściciel Ekademia.pl
więcej o moim doświadczeniu.

P.S. Te warsztaty i tak się odbędą, bo już mi za nie zapłacono. Jeśli chcesz do nas dołączyć i nauczyć się od wieloletniego praktyka i osoby uznawanej za symbol perswazyjnego copywritingu w Polsce pisać oferty i reklamy, które sprzedają, to masz niewiele czasu, aby załapać się na jedno z tych 5 miejsc:

Zostało tylko 5 miejsc!
Zapisy wstrzymane