Strategia Wortalowa - czyli Nowa Strategia Ekspercka

Zbudowanie wortalu rozwiązuje 2 najczęściej występujące problemy w strategii blogowej.

Wortal nie wymaga od Ciebie regularności, a potencjalnych klientów nie przyzwyczają do konsumowania bez akcji.
Strategię wortalową opracowaliśmy właśnie z powodu pierwszej i drugiej wady Strategii Blogowej.
 
Aby wdrożyć strategię wrotalową:
  1. jeśli już masz dużego bloga/vloga/fanpage, zbuduj centra wiedzy (hub pages). W innym przypadku przejść od razu do punktu 2.
  2. zacznij budować wortal.
  3. aktywnie przenoś osoby czytające Twojego bloga, oglądające Twoje video itd. na wortal.
  4. dokończ budowę wortalu / przekieruj swoje hub pages na podstrony wortalu.
  5. utwórz zamkniętą część wortalu dla najbardziej zaangażowanych czytelników oraz jako krok pośredni pomiędzy czytaniem za darmo a zostanie Klientem,
  6. jeśli masz pieniądze, aktywnie reklamuj wortal
  7. jeśli znajdziesz na to czas/zasoby: aktywnie prowadź bloga/fanpage/vloga aby przyciągać ruch do wortalu.
  8. utwórz produkty wiedzowe lub narzędzia online w celu zmniejszenia kosztów pozyskania Klienta (jeśli nie chcesz na nich zarabiać) lub wygenerowania zysków niezależnych od Twoich standardowych usług (jeśli chcesz na nich zarabiać lub uwolnić sobie czas)
  9. aktualizuj wortal i produkty
Jak widzisz, to NIE jest skomplikowana strategia, ale jej wdrożenie jest trudne, czasochłonne i kosztowne, bo składa się na nią mnóstwo drobnych elementów... ale to dobrze. Nie chcesz korzystać ze strategii, którą potrafi wdrożyć każdy - takie strategie oznaczają wojnę cenową i minimalne zyski.

Sprawdź, jak IMPLE pomoże Ci w biznesie

Umów się na demo

Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.