Prawidłowe podejście do biznesu każe najpierw ustalić czego chcą ludzie, a potem stworzyć produkt lub usługę dostarczające to coś. Tylko skąd wziąć rzetelne informacje na temat tego, czego ludzie chcą

Prawidłowe podejście do biznesu każe najpierw ustalić czego chcą ludzie, a potem stworzyć produkt lub usługę dostarczające to coś. Tylko skąd wziąć rzetelne informacje na temat tego, czego ludzie chcą?

Oto 100 najbardziej popularnych celów w życiu wśród internautów na całym świecie (pozwoliłem sobie na osobiste komentarze):
  1. stracić na wadze (walka trwa)
  2. nie odkładać spraw na później (mój największy problem)
  3. zakochać się (udało się!)
  4. napisać książkę (udało się!)
  5. byś szczęśliwym (zwykle mi się udaje)
  6. zrobić sobie tatuaż (to mi nie grozi)
  7. pić więcej wody (butelki w firmie stoją, ale wolno schodzą)
  8. wybrać się w podróż bez z góry ustalonego celu (przede mną)
  9. pobrać się (udało się!)
  10. objechać świat (przede mną)


Zanim powiem Ci, skąd wziąć resztę listy, zainteresuj się serwisem www.43things.com.

Od 2004 roku serwis ten pozwala po prostu wpisać, co chcemy osiągnąć w życiu. Gdy piszę te słowa

955,932 osób w 12,195 miastach dąży do 926,040 rzeczy, między innymi:

43things.com - do czego dażą ludzie?
Źródło: 43things.com

Warto zajrzeć do tego serwisu i sprawdzić, czego ludzie chcą i co możesz im dostarczyć.

A na stronie http://www.43things.com/zeitgeist/popular_goals, znajdziesz obiecany ranking 100 najczęściej podawanych celów od początku istnienia serwisu.

Zapoznaj się z tą listą i zastanów się, jaki produkt lub usługę mógłbyś zaoferować klientom, aby pomóc im dojść do jednego z wymarzonych celów? A może stworzysz kurs online na ten temat i zaczniesz go sprzedawać poprzez NetCoaching.pl?
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 342 czytelników