Jaki biznes chcesz zbudować?

Chcę mieć czas i pieniądze Chcę po prostu pieniądze

Od 2000 roku pomagam przedsiębiorcom realizować plany biznesowe

Czy używasz tych 12 skutecznych nagłówków?


Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

W materiałach kurs Master Copywriter znajdziesz przykłady 100 takich nagłówków, które udowodniły swoją skuteczność. Pamiętaj jednak, że nagłówek, który nie współgra z resztą oferty, nie będzie prowadził do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (NOA).

OK, bez zbędnego gadania przejdźmy od razu do rzeczy:


1. “Ty też możesz śmiać się z... (problem Klienta, osoba z problemem jaki sądzi, że ma Twój Klient), jeśli... (oczekiwana przez nas akcja)”

”Ty też możesz śmiać się z koleżanek dręczących się dietami”.
Ten nagłówek jest bardzo trudny, bo on musi być wiarygodny. Wiele lat temu stał się popularny w polskim Internecie, po tym jak napisałem w artykule, że był znacznie skuteczniejszy niż inne przeze mnie testowane. Wiele osób używało i używa go jednak w nieprawidłowym kontekście, lub w sposób.

2.“Dlaczego niektórzy (target - nasza grupa Klientów) nie mają problemu”

“Dlaczego niektórzy mikroprzedsiębiorcy nie mają problemu z aktualną stroną”
Nie każdy nagłówek pasuje do każdej branży, ale trzeba przynajmniej wykonać próbę.

3. “Dlaczego…(interesujący news)?”

To może być np.:
”Dlaczego kobiety będące po 40-stce masowo zaczynają jeść to nietypowe warzywo?”


4. “Kto jeszcze chce…(korzyść i korzyść)”

“Kto jeszcze chce mieć skuteczną stronę i wydać na to poniżej 1000 zł”


5. “Śmiali się, gdy…(akcja, której nie mogą ludzie zrozumieć), ale gdy…(korzyść)”

“Śmiali się, gdy po 40-stce zaczęłam sobie truchtać popołudniami, ale gdy zobaczyli, jak schudłam...”
Pokazuj konkret. Zasada tak, jak w przypadku numeru 1.

6. “Jak [korzyść] i [korzyść]”

“Jak mieć lokalny biznes i dobrze z tego żyć”
“Jak mieć lokalny biznes i postawić za to dom”
Zbadaj cel Twojego Klienta i wrzuć to do nagłówka.




Zapraszam do dyskusji na forum dyskusyjnym Akademii, Kursu CzasNaE-Biznes albo na Polskim Forum E-Biznesu

Ograniczony dostęp

Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:

CzasNaE-Biznes - "Zamień Twoją wiedzę na pieniądze"

lub

Akademia CzasNaE-Biznes - kompendium 100h wiedzy o e-biznesie (VOD)

lub

Merytorium.pl - Polskie Forum E-Biznesu

Zaloguj się, jeśli już go masz

 



© 2007-2019 MajewskiBC.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle