Czy proste, udające link lub formularz bannery są skuteczne i jak wpływają na markę?

niedziela, 22 kwiecień 12, 21:00
My od zawsze robimy bannery pseudotekstowe lub udające formularze i zawsze miały one większą klikalność niż bannery animowane stosowane przez branżę.

Nasz Klient (bardzo duży sklep komputerowy) przetestował takie banery na 1 milionie wyświetleń. 3 były agencyjne (od dużych korporacji), 1 był zrobiony według moich wskazówek. 3 osiągnęły ok. 0,2 do 0,5%, ten prosty osiągnął ok 3%.

Stosowane przez nas bannery tekstowe/formularze NIE wpływają na świadomość marki ponieważ nie posiadają żadnych oznaczeń marki - tylko slogan wyglądający jak zwykły link albo pseudoformularz.

Więcej w moim kursie: CzasNaE-Biznes - 28 Tygodniowy Kurs E-Biznesu

Poprzedni

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 326 czytelników