Co przegapiły portale?


Portali i wortali w Polsce mamy całkiem sporo. Z tego powodu znaczną część swoich funduszy muszą one przeznaczać na branding (budowanie świadomości marki). Tak mocna konkurencja niemalże doprowadziła do standaryzacji oferowanego zestawu serwisów tematycznych w tych portalach. Zdaje się, że już nic nowego nie da się wymyślić. A jednak....

Zastanawia mnie fakt, że można wydawać tak olbrzymie sumy po to tylko, żeby przywiązać internautę do swojego portalu i nie zauważyć najprostszego i najtańszego rozwiązania.

Rozwiąznie

Rozwiązanie to, poza pracą jednego człowieka, właściwie nie wymaga żadnych poważnych nakładów finansowych. Najważniejszą jego cechą jest budowanie bardzo silnej więzi z internautą. Przecież o TO, kochane portale i wortale, Wam chodzi.

Co to za rozwiązanie? Myślę, że już mnie znacie, wiecie jakie rozwiązanie promuję najbardziej. Newsletter! Banalne, nieprawdaż? Tak banalne, że nie widziałem tej opcji na ŻADNYM z odwiedzanych portali. Wszystkie mają najświeższe wiadomości, wyszukiwarki wiadomości, komentarze i pełno innych dodatków. U żadnego nie widziałem newslettera.

Szczerze mówiąc, nie znam przyczyn takiego stanu rzeczy. Nie będę też specjalnie do tego rozwiązania przekonywał. Mniej popularne portale walczące o jak najlepsze miejsce powinny się głęboko zastanowić. Wiem, że wśród Was, subskrybentów, są ludzie z polskich portali - miałem okazję z niektórymi korespondować. Kto wie, może ktoś się w końcu zastanowi i prawidłowo zareaguje.

Jak miałoby to wyglądać?

...




Portali i wortali w Polsce pojawia się coraz więcej. Zdaje się, że już nic nowego nie da się wymyślić. A jednak....

Dostęp do pełnej treści tego artykułu (547 słów) w formie pliku PDF otrzymasz NATYCHMIAST po opłaceniu dostępu do niego poniżej lub jeśli zamówisz abonament CzasNaE-Biznes.