Jak wprowadzić odmianę wg płci do oferty?


Ty to ładne imię dla mężczyzny.

Ciekawy efekt, prawda? Jednak to trochę więcej niż bajer do umieszczenia na stronie www. To kolejne narzędzie sprzedaży. Za pomocą prostego skryptu, który za chwię poznasz, odmiana treści oferty wg płci czytelnika będzie nie tylko możliwa, ale bajecznie prosta. Potrzeba Ci tylko imienia osoby odwiedzającej stronę.

Nie testowałem jeszcze tej techniki w badaniu równoległym (zobacz: "case study: Znaczenie czynnika czasu w badaniach marketingowych"), więc nie mogę powiedzieć jaki ma wpływ na sprzedaż. Logicznie rzecz biorąc odmiana wg płci w ofercie powinna zwiększyć jej skuteczność poprzez lepsze dopasowanie (tzw. pacing)... ale logika czasami zawodzi.

Niemniej jednak warto sprawdzić działanie tego typu rozwiązania u siebie na stronie – udział kobiet wśród Internautów w Polsce jest już niewiele niższy od udziału mężczyzn.

Skrypt

Bez zbędnego rozwodzenia się przejdźmy do skryptu.

W pierwszej kolejności należy umieścić w sekcji (najlepiej) lub strony następujący skrypt: ...




Za pomocą prostego skryptu, który za chwię poznasz, odmiana treści oferty wg płci czytelnika będzie nie tylko możliwa, ale bajecznie prosta. Potrzeba Ci tylko imienia osoby odwiedzającej stronę.

Dostęp do pełnej treści tego artykułu (505 słów) w formie pliku PDF otrzymasz NATYCHMIAST po opłaceniu dostępu do niego poniżej lub jeśli zamówisz abonament CzasNaE-Biznes.

Zapisy wstrzymane