Od czego zacząć, aby zamienić Twoje doświadczenie w e-biznes?

Przed Tobą fascynująca droga. Zanim ją zaczniesz, dobrze się przygotuj...

Od Twojego przygotowania i pierwszych kroków zależy to, czy będziesz się po drodze męczył oraz czy zmarnujesz dużo pieniędzy i czas zanim osiągniesz sukces.

Zacznij od ustalenia następujących parametrów:

Jaką masz wizję swojego życia jako przedsiębiorca? Bez tego nie zaczynaj, ponieważ biznes jest w stanie z łatwością pożreć 100% Twojego wolnego czasu + ten czas, którego nie masz. Musisz go więc zaplanować wiedząc, ile czasu możesz/chcesz mu poświęcać.

Jakie masz kompetencje, które są wartościowe z punktu widzenia rynku. Tylko takie kompetencje są ważne - inne zostaw na potrzeby hobby i życia osobistego.

Jakie masz talenty - czyli jakiego rodzaju czynności przychodzą Ci z łątwością, co lubisz robić i czego nie lubisz robić. W szczególności czy jesteś wyjątkowo dobry projektując, tworząc czy administrując projektami. Dzięki temu będziesz wiedział, które obszary biznesu musisz zautomatyzować, oddelegować, outsourcować lub uczynić nieistotnymi poprzez konstrukcję biznesu.

W jaki sposób pracujesz efektywnie - sam czy w zespole. Jeśli sam, będziesz musiał więcej automatyzować i outsorcować zadania, jeśli w zespole, będziesz musiał skupić się na zbudowaniu zespołu.

Nie szukaj opłacalnej niszy póki nie będziesz znał odpowiedzi na te pytania.

Gwarantuję Ci, że biznes budowany w oparciu o bieżące okazje ignorujący Twoje mocne i słabe strony oraz Twoje oczekiwania wobec życia będzie zdecydowanie bardziej frustrujący, niedochodowy i krótkotrwały niż Twoja obecna lub poprzednia praca.

NIE patrz na to ile ktoś inny zarabia. Ty to Ty, on to on. Biznesy nie są budowane przez właściwe nisze czy systemy/strategie lub triki, ale przez ludzi. Właściwe nisze, systemy, strategie i triki znacznie ułatwiają i zdecydowanie wydłużają żywot biznesu, ale go nie zbudują jeśli Twoja osoba będzie źle do nich dopasowana.

Mam za sobą 20 lat doświadczenia w uczeniu przedsiębiorców. Jeszcze nie widziałem przedsiębiorcy niedopasowanego do niszy i strategi, który odnosił sukcesy dłużej niż przez krótką chwilę. Za to widziałem wielu przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy w dziwnych niszach doskonale dopasowanych do powyższych 4 parametrów.

Celem NIE jest jednorazowe zarobienie 100 tysięcy, ale zbudowanie systemu e-marketingowego albo e-biznesu, który generuje od tego momentu minimum 100 tysięcy dochodu rocznie.

See more: Ile kosztuje wdrożenie e-marketingu lub stworzenie e-biznesu?

Sprawdź, jak IMPLE pomoże Ci w biznesie

Umów się na demo

Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.